Warto zauważyć, że choć nasz zakład wybudowaliśmy w 1988 r., to rodzinna tradycja masarska sięga lat 50-tych. Mój ojciec stworzył wówczas niewielką masarnię. Jego pasję wspólnie z mężem postanowiliśmy rozwinąć. Bazując na tradycyjnych recepturach opracowanych przez tatę, od początku postawiliśmy na produkty premium. Zawsze staraliśmy się dostarczać żywność na takim poziomie jakościowym, jak byśmy wytwarzali je dla członków rodziny. Zamiast produkować dużo, woleliśmy wytwarzać mniej, za to w zdecydowanie wyższej jakości. Warto zauważyć, że rynek premium nie jest łatwy, zwłaszcza, że świadomość klientów bardzo wzrosła w ostatnich latach, podobnie jak i dostępność produktów. Dlatego premium to nie tylko produkt, ale także flota pojazdów, sklepy czy personel, który jest szkolony w zakresie profesjonalnej obsługi, znajomości właściwości mięs oraz przestrzegania wszelkich europejskich standardów sprzedaży. To wszystko pozwoliło nam zająć mocną pozycję na regionalnym, wielkopolskim rynku, na którym dzisiaj bez problemu rywalizujemy z ogólnopolskimi markami.
 

Czytaj całość w Portalu Spożywczym

Linki-Biegun

Więcej o Liderze

Partnerzy medialni
Od 30 lat wspieramy
Biegun related leaders

Poznaj pozostałych liderów

FTT Wolbrom

Protech

Feerum